سروس کی شرائط
ترتیب دینے کی پالیسی:
کے ساتھ اندراج کرناalshifa.com.pk آسان ہے. آپ مندرجہ ذیل مراحل سے گزر کر ایک انوکھا اکاؤنٹ بنا سکتے ہیں۔
- لاگ ان ’نشان پر کلک کریں۔.
- کسٹمر لاگ ان اسکرین پر ملنے والا ایک اکاؤنٹ بنائیں ’ٹیب پر کلک کریں۔.
- اکاؤنٹ بنانے کے صفحے پر اپنی ذاتی تفصیلات بھریں۔
- اکاؤنٹ بنانے کے لئے ایک اکاؤنٹ بنائیں ’ٹیب پر کلک کریں۔.
قیمتوں اور ادائیگی کی پالیسی:
alshifa.com.pk ویب سائٹ میں درج مصنوع کی قیمتیں موجودہ ہیں۔ تاہم یہ بغیر کسی پیشگی اطلاع کے تبدیل کیے جاسکتے ہیں۔
تمام قیمتوں کو موجودہ قیمتوں میں تسلیم کیا جاتا ہے۔
آؤٹ پروڈکٹ کے لئے ذمہ دار ہیں؛ اور جی ایس ٹی سمیت۔
alshifa.com.pk آن لائن فوری آرڈر لینے کے لئے مرتب کیا گیا ہے اور صرف کیش آن ڈلیوری کے ذریعے ادائیگی قبول کرتا ہے۔
تاہم ، سیکیورٹی وجوہات کی بناء پر تمام آرڈرز کی میسیج کے ذریعے یا کال کے ذریعہ آرڈر پر مزید عملدرآمد ہونے سے قبل تصدیق کردی جاتی ہےalshifa.com.pk
اگر گاہک آرڈر کی تصدیق نہیں کرتا ہے تو ، پھر آرڈر پر کارروائی نہیں ہوتی ہے۔ مزید سوالات کے لئے یا کسٹمر کے لئے براہ راست برانڈ سے رابطہ کریں تو وہ ہمارے کسٹمر کیئر سے متعلق تفصیلات سے رابطہ کرسکتے ہیں: ای میل:support@alshifa.com.pk.
آپ مصنوع کی ترسیل کے وقت "کیش آن ڈلیوری" (سی او ڈی) کے ذریعے ادائیگی بھی کرسکتے ہیں۔ تاہم ادائیگی کی سہولت کا یہ طریقہ صرف منتخب علاقوں / علاقوں میں دستیاب ہے جیسا کہ بطور متعین کیا گیا ہے alshifa.com.pk .
اسٹاک پالیسی سے باہر:
ہم اس تکلیف پر معذرت خواہ ہیں جس کی وجہ اسٹاک سے باہر نشان زدہ مصنوعات کی وجہ سے ہوسکتی ہے ، جو دستیاب نہیں ہیں کیونکہ ہم فوری طور پر اس درخواست کو پورا نہیں کرسکیں گے۔
افرادی قوت میں ، اگر آپ کا آرڈر ہمارے ذریعہ قبول کر لیا گیا ہو لیکن آپ کا سامان پہنچانے سے قاصر ہے تو ، ہم آپ (2) کاروباری دنوں میں آپ سے رابطہ کریں گے کہ آپ اس آرڈر کو کس طرح سنبھالنا چاہیں گے۔
اگر کسی چیز کا ذخیرہ اندوزی سے باہر ہے تو ، آپ یا تو ہمارے کسٹمر کیئر ڈیپارٹمنٹ سے رابطہ کرسکتے ہیں ، وہ آپ کو بہترین متبادل رکھنے کے لئے رہنمائی کریں گے۔ بصورت دیگر آپ مصنوعات کو تلاش کرنے کے لئے ہمارے اسٹورز کا دورہ کرسکتے ہیں۔ لوکیٹر کو اسٹور کرنے کا لنک آپ کو قریب ترین اسٹور تلاش کرنے میں رہنمائی کرسکتا ہے۔
منسوخ کرنے کی حکمت عملی:
آرڈر کی منسوخی کے لئے کوئی معاوضہ نہیں ہوگا اگر آپ اس کو عمل درآمد کرنے اور ہمارے سرے سے روانہ کرنے سے پہلے کے ایک مقررہ مدت کے اندر اندر کرنے کا انتظام کرتے ہیں۔ اس کے برعکس صورتحال میں منسوخی کی درخواست منظور نہیں کی جاسکتی ہے۔
تبادلہ اور واپسی کی پالیسی:
اگر ہماری طرف سے غلطی ہوئی تھی ، یا رسید کے وقت کسی مصنوع کو نقصان پہنچا ہے تو ہم آپ کو تبادلے میں مدد فراہم کریں گے یا ایسی صورت میں جہاں پیش کردہ مصنوع آپ کی تفصیلات کے مطابق نہ ہو۔ آپ ہمیں لکھ سکتے ہیںsupport@alshifa.com.pk اور ہمیں اپنے آرڈر آئی ڈی کے بارے میں آگاہ کریں۔ شکایت بڑھانے کی مدت صرف ایک دن میں ہوتی ہے جو صارف کے ذریعہ پروڈکٹ موصول ہونے کے 24 گھنٹے بعد ہوتی ہے۔ بیان کردہ ٹائم فریم کے بعد کوئی شکایت نہیں کی جائے گی۔
اگر کوئی شے ناقص یا خراب ہونے کی صورت میں پائی جاتی ہے تو ، صارف کو عیب دار مصنوعات کو واپس بھیجنا ہوگاalshifa.com.pk . رسید پر ،alshifa.com.pk انوائس میں مذکور مصنوعات کے خلاف متبادل جاری کرے گا۔
کسی بھی ناقص چیز کو پاکستان میں کہیں بھی پہنچائے جانے کی صورت میں ،alshifa.com.pk ہمارے کورئیر کے ساتھی سے خرابی والی چیز کو بھرے ہوئے فارم میں چنیں گے۔ پک اپ کے اوقات اور تاریخ گاہک کو پیشگی اطلاع کردی جائے گی۔ تاہم ، فوٹو گرافی کے ثبوت کی ضرورت ہوگی۔
کسی بھی پروڈکٹ / آئٹم کا آن لائن آرڈر نہیں کیا جاسکتا ہےalshifa.com.pk پرچون کی دکانیں.
آن لائن لین دین کی حفاظت:
ہمارے صارفین کے ذریعہ جمع کرائی جانے والی ادائیگی کی تمام معلومات کو خفیہ رکھا جاتا ہے۔ صرف مجاز اہلکاروں کو ہی اس معلومات تک رسائی حاصل کرنے کا حق حاصل ہے۔